===== PORTAL INTERESANTA ===== **1. Logowanie do serwisu WebEWID** {{:webewid:logowanie.png?nolink|}} Jeżeli użytkownik nie ma jeszcze konta w serwisie, należy się najpierw zarejestrować. {{:webewid:2_.png?nolink|}} **2. Składanie zamówień** {{:webewid:3.png?nolink|}} Po kliknięciu „nowe zamówienie” pojawia się okno „Koszyk”. {{:webewid:4.png?nolink|}} Funkcje {{:webewid:4a.png?nolink|}} umożliwiają nam odpowiednio dodanie, modyfikację lub usunięcie określonej pozycji. Przycisk {{:webewid:111.png?nolink|}} przekierowuje nas do okna „Specyfikacja zamówienia”, gdzie możemy określić, jakie materiały chcemy zamówić. {{:webewid:5.png?nolink|}} W zależności od wybranej pozycji poniżej pojawiają nam się narzędzia umożliwiające wybranie działki lub zakresu, którego dotyczy zamówienie oraz określenie szczegółów naszego zamówienia. {{:webewid:7.png?nolink|}} {{:webewid:6.png?nolink|}} Po wybraniu wszystkich opcji klikamy ok, po czym ponownie zostajemy przeniesieni do okna „Koszyk”, gdzie możemy modyfikować/usunąć wybraną pozycję lub przejść do realizacji zamówienia. {{:webewid:4b.png?nolink|}} Po kliknięciu „Realizuj” pojawia się okno „Podsumowanie zamówienia”, w którym możemy określić cel przetwarzania informacji, podać swoje dane kontaktowe, formę przekazania i sposobu odbioru materiałów, wykazanie interesu prawnego wnioskodawcy, a w przypadku pobierania danych RCiWN podanie numeru uprawnień rzeczoznawcy majątkowego. {{:webewid:8.png?nolink|}} Po zatwierdzeniu formularza zostajemy przekierowani do okna „Portal Interesanta – historia zamówień”, gdzie mamy wgląd do wszystkich zamówień. {{:webewid:9.png?nolink|}} Powyżej listy znajduje się paleta z narzędziami. {{:webewid:9_f.png?nolink|}} Po zaznaczeniu rekordu z zamówieniem możemy odpowiednio: 1) przejść do szczegółów zamówienia {{:webewid:9a.png?nolink|}} 2) sprawdzić specyfikację zamówienia {{:webewid:9b.png?nolink|}} 3) przejść do opłat, faktur i rachunków, gdzie mamy możliwość opłacenia zamówienia online (opcja dostępna dla powiatów mających podpisaną umowę z KIR) {{:webewid:10.png?nolink|}} 4) w momencie, kiedy zamówienie otrzyma status "ZREALIZOWANE" możemy zobaczyć dokumenty wychodzące z Ośrodka, z możliwością ich pobrania {{:webewid:11.png?nolink|}} 5) dodać nowe zamówienie 6) anulować zamówienia 7) wyszukać zamówienie 8) odświeżyć dane